FANDOM

Zwiastun z turbodoładowaniem[1] (ang. Turbo-Charged Prelude) – krótkometrażowy film z 2003 roku wyreżyserowany przez Philipa Atwella, stanowiący pomost pomiędzy filmami Szybcy i wściekli i Za szybcy, za wściekli. Krótkometrażowy film zamieszczony został jako dodatek do wznowionego wydania DVD pierwszego filmu, jak również do premierowych wydań drugiej części.

Fabuła Edytuj

Po umożliwieniu Dominicowi ucieczki przed wymiarem sprawiedliwości, Brian opuszcza swój dom w Los Angeles, zanim FBI i policja Los Angeles wydają za nim list gończy. Podczas ucieczki bierze udział w wyścigach w Phoenix, Arizonie i Albuquerque, wygrywając wszystkie z nich. Którejś nocy, podczas postoju w motelu, zmuszony jest zostawić swoje mitsubishi, które zostało otoczone przez policjantów. Autostopem udaje się do San Antonio w Teksasie, gdzie za pieniądze wygrane na wyścigach kupuje nissana skyline. Wynajmuje garaż, żeby zmodyfikować samochód przed wystartowaniem w nim w kolejnych wyścigach. Po dotarciu do Miami widzi toyotę suprę Slap Jacka i mazdę RX-7 Orange Juliusa, a następnie pojawia się napis „Ciąg dalszy nastąpi...”

Obsada Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Tytuł podawany w napisach do oficjalnego tłumaczenia wydania DVD filmu Za szybcy, za wściekli.