FANDOM

Zizi – zabójca pracujący na usługach Hernana Reyesa i jego zastępca, jeden z drugorzędnych antagonistów w Szybkich i wściekłych 5.

Jest brutalnym najemnikiem lojalnym wobec Reyesa, na którego zlecenie z pilnowanego przez agentów DEA pociągu ma odzyskać samochód, w którym znajduje się chip zawierający informacje o nielegalnych interesach prowadzonych przez swojego szefa. Poszukiwany samochód zostaje zabrany przez Mię, która ucieka z nim do kryjówki. Zizi zabija kilku agentów DEA, a następnie walczy z Brianem i Dominikiem. Gdy wyskakują z pociągu, wraz ze swoimi ludźmi pojmuje ich i prowadzi do Reyesa na przesłuchanie. Kiedy uciekają, Zizi wraz ze swoimi ludźmi odnajduje ich kryjówkę w fawelach i atakuje, zostaje jednak powstrzymany przez oddział Hobbsa. Następnie na polecenie Reyesa aranżuje przewiezienie wszystkich jego brudnych pieniędzy w jedno miejsce celem ukrycia ich. Dowodzi także oddziałem szturmowym atakującym konwój Hobbsa, jednak jako jedyny wychodzi z zasadzki żywy. Kiedy Dominic i jego ekipa kradną sejf z pieniędzmi Ryesa, rusza za nimi w pościg jako kierowca swojego szefa. Kiedy ich samochód zostaje staranowany, wychodzi z niego o własnych siłach z zamiarem zabicia Dominica, zostaje jednak zastrzelony przez Briana.