FANDOM

Tej Parker – przyjaciel Briana, w przeszłości pozwalający mu uczestniczyć w organizowanych przez siebie wyścigach, a następnie członek ekipy Toretta, w której pełni funkcję eksperta do spraw technicznych.

Życiorys Edytuj

Za szybcy, za wściekli Edytuj

Ze względu na kontuzję nogi, jakiej doznał podczas wyścigu, gdy z prędkością dwustu kilometrów na godzinę uderzył w ścianę, nie bierze już udziału w wyścigach, zamiast tego samemu je organizując i prowadząc warsztat samochodowy. Organizuje również inne zawody, których celem są zakłady, w tym m.in. wyścigi motorówek przeprowadzane na akwenie za jego warsztatem. Znajduje się w skomplikowanym związku z Suki. Gdy Brian i Roman poszukują miejsca, w którym mogliby się zatrzymać, pozwala im zamieszkać na terenie warsztatu. Kiedy O’Conner i Pearce uciekają przed policyjnym pościgiem, wykorzystują inny należący do Teja magazyn, w którym organizują „zadymę” – Tej i Suki przesiadają się do samochodów O’Connera i Pearce’a, a ci do wygranych wcześniej muscle carów. Dzięki Tejowi w magazynie znalazło się wielu innych rajdowców – kiedy wszyscy jednocześnie wyjechali z magazynu, dało to uciekającym czas na zmylenie policjantów i bezpieczne oddalenie się z miejsca zdarzenia. Tej zostaje złapany przez policję, która wystawia mu wysoki mandat za rozliczne wykroczenia związane z „zadymą”, zostaje on jednak anulowany przez agentów, kiedy O’Conner z powodzeniem kończy zleconą mu misję.

Samochody Edytuj