FANDOM

Sean Boswell – główny bohater Szybkich i wściekłych: Tokio drift. Jest młodym, zdolnym mechanikiem samochodowym, z talentem do pakowania się w kłopoty.

Życiorys Edytuj

Szybcy i wściekli: Tokio drift Edytuj

Rodzice Seana rozwiedli się, kiedy miał trzy lata. W dniu, kiedy odebrał prawo jazdy, dostał pierwszy mandat za przekroczenie prędkości, a dzień później wygrał pierwszy wyścig z członkiem szkolnej drużyny sportowej który jeździł Dodgem Viperem. Wraz z matką przeprowadzali się za każdym razem, kiedy pakował się w kłopoty w szkole albo wchodził w zatarg z prawem. Gdy stało się to po raz kolejny, jego matka zdecydowała się wysłać go do Tokio, gdzie mieszka jego ojciec, oficer amerykańskiej marynarki wojennej.

Pierwszego dnia w szkole poznaje Neelę i Twinkiego, który wprowadza go w świat tokijskich wyścigów ulicznych. Nie wiedząc, że Neela jest dziewczyną Takashiego - króla driftingu i siostrzeńca potężnego yakuzy, zaczyna z nią flirtować. Dochodzi do pojedynku między Takashim a Seanem, w którym ściga się pożyczonym od Hana samochodem. Nie ma zielonego pojęcia na czym polegają tutejsze wyścigi, więc przegrywa i niszczy "Mona Lisę" driftingu przez co musi odpracować wóz u Hana.

Z czasem Sean zaprzyjaźnia się z Hanem, który daje mu drugi samochód i uczy driftingu. Powoli zyskuje szacunek jako drifter, pokonując m.in. Morimoto, prawą rękę Takashiego. Jednocześnie coraz bardziej konfliktuje się z ojcem, który ostatecznie wyrzuca go z domu za nieprzestrzeganie zasad, co zmusza go do zamieszkania w warsztacie Hana. Mimo niebezpieczeństwa Sean w dalszym ciągu widuje się z Neelą, za co zostaje pobity przez Takashiego, który zakazuje mu zbliżać się do dziewczyny. Ta jednak opuszcza go a potem zamieszkuje u Hana.

Gdy okazuje się, że Han kantuje Takashiego i jego wuja, Sean wraz z nim uciekają przed ścigającymi ich przestępcami, co kończy się wypadkiem samochodowym w którym zginął Han. Sean i Neela chcą schronić się u Boswella, jednak Takashi ich śledzi. Dochodzi do meksykańskiego impasu, podczas którego Neela zgadza się odejść z Takashim, żeby uniknąć rozlewu krwi. Ojciec chce natychmiast wysłać Seana z powrotem do Stanów Zjednoczonych, ten jednak odmawia, mówiąc, że jest za wszystko odpowiedzialny i musi to naprawić.

Sean spotyka się z Kamatą, któremu oddaje pieniądze otrzymane od Twinkiego. Oferuje pokojowe rozwiązanie problemu – wyścig z Takashim (w kanionie). Przegrany ma opuścić Tokyo. Yakuza przystaje na tę propozycję, a Sean wraz z przyjaciółmi buduje nowe auto na częściach zaczerpniętych z "Mona Lisy" którym później wygrywa wyścig. Kamata honoruje wynik i pozwala Seanowi zostać w Tokio.

Po śmierci Hana Dominic przyjeżdża do Tokio i spotyka Seana. Dom rozmawia z bohaterem i wspomina Hana. Mówi że był jego dobrym przyjacielem i wóz którym przyjechał należał kiedyś do Hana. Następnie rozpoczyna się wyścig: Sean kontra Dominic.

Samochody Edytuj