FANDOM

Margo Gru – jedna z głównych postaci filmów Jak Ukraść Księżyc i Minionki Rozrabiają. Najstarsza zaadoptowana córka Gru i Lucy. Siostra Edith i Agnes.

Wygląd Edytuj

Margo to średniego wzrostu dziewczyna o śniadej karnacji i brązowych włosach, które spięte są w kucyk. Jej oczy również są koloru brązowego. Nosi czarne okulary, szarą koszulkę, pod którą nosi białą koszulę z długimi rękawami i żakiet koloru zielonego. Ma spódniczkę w kratkę koloru fioletowego i granatowego, białe skarpetki i czerwone trampki. Na przyjęciu urodzinowym swojej siostry Agnes, nie miała żakietu i koszuli. Zamiast tego ubrana była w zbroję, do której miała przyczepiony miecz. Jako piżamę nosi długą, zieloną koszulę po kolana z cyfrą 87 i czerwone pantofle. Na weselu Gru i Lucy ubrana była w białą sukienkę z falbankami, białe pantofelki, a włosy spięte w kucyk białą kokardką.

Charakter Edytuj

Margo jest spokojną osobą. Jest miła i otwarta w stosunku do innych. Umie postawić na swoim, chociaż jest posłuszna. Jako najstarsza, najczęściej to ona zajmuje się siostrami, przez co wykreowała się w niej opiekuńczość. Jest również dociekliwa. Nie daje się zmylić łatwym rzeczom.

Zdolności Edytuj

  • Inteligencja: Margo najbardziej cechuje jej inteligencja i rozsądek. Jest mądra jak na swój wiek.