FANDOM

Los Bandoleros (dosł. wyjęci spod prawa) – film krótkometrażowy z 2009 roku wyreżyserowany, napisany i wyprodukowany przez Vina Diesla, stanowiący wprowadzenie do napadu na ciężarówkę, które rozpoczyna Szybko i wściekle. Film został zamieszczony jako dodatek do wydania czwartej części filmu na Blu-ray oraz specjalnego wydania DVD, które ukazało się na amerykańskim rynku 28 czerwca 2009 roku. Wyświetlany był również podczas Los Angeles Short Film Festiwal. Chociaż na plakacie Los Bandoleros widnieją Paul Walker i Jordana Brester, żadne z nich nie pojawia się w filmie.

Fabuła Edytuj

Leo Tego przebywa w więzieniu w Republice Dominikany, narzekając na korporacje, które wycofały z rynku samochody napędzane elektrycznością i wodą, żeby toczyć wojnę o ropę. Rico Santos próbuje zdobyć więcej benzyny. Na Dominikanę przybywa Han Seoul-Oh, którego odbierają Cara Mirtha i Malo. Zaprowadzają go do domu Santosa, gdzie ciotka Santosa narzeka na rosnące ceny benzyny, a Dominic naprawia samochód. Cała ekipa zjada rodzinny obiad. Po wydostaniu Leo z więzienia, udają się do klubu, gdzie Han flirtuje z Carą, podczas gdy Dominic spotyka się z miejscowym politykiem Elvisem, który udziela mu informacji pozwalających porwać ciężarówkę przewożącą benzynę. W klubie pojawia się Letty, która śledziła Dominica od Meksyku. Następnego dnia spędzają ze sobą romantyczne chwile na plaży.

Obsada Edytuj