FANDOM

Sir Kevin - jeden z głównych minionków w filmach Minionki, Jak Ukraść Księżyc oraz Minionki Rozrabiają. Sługus Gru.

Wygląd Edytuj

Wysoki Minionek, mający parę oczu. Nosi gogle i niebieskie ogrodniczki z literą ''G''. Oraz buty.

HistoriaEdytuj

Minionki Rozrabiają Edytuj

Kevin pojawia się w filmie, gdzie bawi się na imprezie. Później czeka na Jerry'ego, aż ten ułoży małą Agnes do spania. W końcu gra z Jerry'm w golfa. Piłeczka jest ustawiona na ustach Jerry'ego, lecz Kevin planuje udeżyć kijem w jego głowę. Na szczęście zabawa została przerwana, gdy usłyszeli hałas. Kevin chciał obronić Jerry'ego i poszedł przodem. Okazało się że to był mały kotek, Kevin zaczął śmiać się z Jerry'ego że jest tchurzem. Nagle pomiędzy Jerry'm a Kevinem rozpoczęła się bójka. Bójkę zatrzymał promień który zaczął unosić Jerry'ego w górę. Kevin oczywiście cieszył się że Jerry'ego spotkało nieszczęście, niestety jego też wciągnęło. Następnie Kevin razem z Tom'em dostają zastrzyk i zamieniają się w złe minionki. Później El Macho wysyła Kevina na miasto, by ten znalazł Gru. Gdy ten wpadł do jego domu dostaje zastrzyk od Dr. Nikczemniuka i zamienia się z powrotem w dobrego minionka.