FANDOM

Jesse – mechanik i mózgowiec ekipy Dominica Toretta, odpowiedzialny za tworzenie, projektowanie, budowę, naprawę i samochodów, w tym m.in. toyoty supry Briana.

Przeszłość Edytuj

W młodości był świetny z matematyki i algebry, cierpiał jednak na ADHD i nie radził sobie jednak z innymi przedmiotami, przez co nie ukończył szkoły i nie mógł pójść na studia. Kiedy jego ojciec trafił do więzienia, dołączył do ekipy Toretta.

Biografia Edytuj

Kiedy Brian przyprowadza do Jessego suprę, Dominic wydaje sporo pieniędzy na jej naprawę. Poza standardowymi naprawami Jesse m.in. zainstalował w samochodzie rozmaite ulepszenia, jak również instalację podtlenku azotu, dzięki której Brian wygrał wyścig z ferrari F355 spyder.

Podczas Race Wars jako wpisowe stawia papiery volksvagena jetty swojego ojca, chcąc zarobić pieniądze, które przydadzą się, kiedy wyjdzie on z więzienia. Przegrywa jednak z Johnnym Tranem jadącym hondą 2000 i, spanikowany, opuszcza teren wyścigów. Następnego dnia pojawia się pod domem Dominica, przepraszając go i prosząc o ochronę. Dom zostaje ostrzelany jadących na motorach Trana i Lance’a, którzy śmiertelnie ranią Jessego. Brian i Dominic ruszają za nimi w pościg, w wyniku którego ginie Tran.