FANDOM

Dominic „Dom” Toretto – jeden z głównych bohaterów serii, pojawiający się we wszystkich częściach za wyjątkiem Za szybkich, za wściekłych, w której zostaje tylko wspomniany. Jest wyborowym ulicznym rajdowcem, mechanikiem samochodowym i byłym skazańcem, jak również bratem Mii i mężem Letty.

Jego ekipa brała udział w porwaniach wielu ciężarówek, kradnąc z nich przedmioty warte miliony dolarów. Gdy Toretto został złapany przez Briana O’Connera, ten puścił go wolno. Kilka lat spędził jako uciekinier poszukiwany przez funkcjonariuszy prawa. W 2009 roku ponownie spotyka się z Brianem po śmierci Letty i wraz z nim próbuje złapać narkotykowego barona Artura Bragę. Dwa lata później kradną pieniądze Hernana Reyesa, chcąc wykupić sobie wolność.  Ulubionym samochodem Doma jest Dodge Charger R/T. Niemalże przez wszystkie filmy z serio, pojawiała się scena gdzie Dominic wsiadaj do Chargera. Jego zapalenie do tego auta nabrał od ojca, z którym złożył pierwsze auto z wystającym silnikiem o mocy 900 koni mechanicznych.