FANDOM

Antonio Perez - jeden z bohaterów filmu Minionki Rozrabiają. Jest synem Eduarda (El Macho) oraz pierwszą miłością Margo.

Charakter Edytuj

Antonio to niesamowicie charyzmatyczny chłopak. Ufny, nieco zbuntowany ale wierny rodzinie. Odwzajemniał miłość Margo, przez co gotowy był postawić się nadopiekuńczemu Gru, aby zbliżyć się do dziewczyny.

Zdolności Edytuj

Jak zauważamy w filmie, Antonio świetnie odnajduje się w tańcu towarzyskim. Tak samo jak jego ojciec jest wrodzonym flirciarzem.

Wygląd Edytuj

Antonio to średniego wzrostu, przystojny, młody chłopak o śniadej karnacji i czarnych włosach. Jego oczy są koloru brązowego. Antonio nosi czarną, skórzaną kórtkę, szary szalik, fioletową bluzkę z literką ,,Z", jeansy oraz ciemno - szare buty sportowe.

Historia Edytuj

Minionki Rozrabiają Edytuj

Antonio pojawia się w filmie po raz pierwszy przy fontannie, gdzie siedzą Margo, Edith i Agnes. Oczy jego i Margo spotykają się... I jest już po wszystkim. Chłopak zaprasza dziewczynę do restauracji.

Ich rozmowę przy ciastkach przerywa Gru, który dowiedział się od młodszych córek, że Margo ma randkę. Gru ma zamiar jak najszybciej zabrać z restauracji najstarszą córkę, jednak przerywa mu występ Eduarda. W przeciwieństwie do Gru, Eduardo jest zachwycony tym, że jego syn znalazł sobie dziewczynę. Zaprasza Gru oraz jego córki na obchody Cinco de Mayo.

Antonio pojawia się kolejny raz na przyjęciu i od razu zaczyna flirtować z Margo, co doprowadza Gru do szału. Mężczyzna każe córce zachować 1,5 m od każdego z chłopców, a szczególnie od Antonio. Jednak chłopak nie słucha Gru i zabiera Margo na parkiet.

Po powrocie Gru z tajnej kryjówki Eduarda, Antonio tańczy z inną dziewczyną, a Margo siedzi smutna przy stoliku. Gru zamraża chłopaka lodem za pomocą swojego pistoletu, a dziewczynkę zabiera do domu.

RelacjeEdytuj

EduardoEdytuj

Antonio szanował ojca, jednak ich relacja w filmie nie jest rozwinięta.

GruEdytuj

Antonio i Gru nie przepadali za sobą. Antonio doprowadzał Gru do szału, kiedy spotykał się z Margo.

MargoEdytuj

Antonio był chłopakiem Margo. Oboje bardzo lubili przebywać w swoim towarzystwie.

EdithEdytuj

Ich relacje były neutralne, ale Antonio był przyjazny w strosunku do Edith.

AgnesEdytuj

Podobnie jak u Edith, Antonio był dla Agnes przyjazny.

Ciekawostki Edytuj

  • Włosy Antonio są czarne, jednak w niektórych ujęciach przybierają kolor ciemny brąz.